رئیس شورای بخش درح از وجود ۳۰۰ گارگاه قالی بافی در بخش درح خبرداد.

قربانی رئیس شورای بخش درح در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: این کارگاه ها با مشکل تهیه مواد اولیه مواجه هستند که باید برای امرار و معاش این قالیبافان کمک شود.
 
وی با اشاره به اینکه به برکات 40 ساله انقلاب اسلامی در این منطقه اشاره کرد افزود:  پیش از انقلاب در این منطقه هیچ خبری از مسائل بهداشتی، جاده ارتباطی، زیرساخت مخابرات و تلویزیون نبوده است اما اکنون به برکت انقلاب مردم از این امکانات بهره مند شدند و گازرسانی که رویایی بود امروز عملیات اجرایی آن در درح آغاز شده است.
 
قربانی با بیان اینکه روستاهای درح در شعاع 15 کیلومتری مرز بیکار هستند، اظهارکرد: خوشبختانه اکنون توسط قرارگاه شهید ناصری در منطقه درح خدماتی به مردم ارائه می شود اما باید راهکاری برای سرگرمی و اشتغال جوانان این منطقه اندیشیده شود تا به سمت اعتیاد نروند.
 
وی با بیان  اینکه به دلیل کمبود اعتبار تاکنون پروژه احداث مجتمع آبرسانی خوشاب اجرایی نشده،  ادامه داد: هم اکنون 23 روستا در دهستان لانو با تانکر آبرسانی می شوند که اگر یک شب آب به آنها نرسد باید تشنه بخوابند لذا باید هرچه سریعتر پروژه آبرسانی خوشاب تعیین تکلیف شود.
 
انتهای پیام ط ا

آبرسانی 23 روستا در دهستان لانو با تانکر

 
برچسب ها: بحران آب ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.